Wykształcenie
- Studia:
- Uniwersytet Śląski w Katowicach, kierunek: pedagogika opiekuńczo-wychowawcza,
- Uniwersytet SWPS w Katowicach, kierunek: psychologia,
- Uniwersytet Śląski w Katowicach, kierunek: pedagogika specjalna w zakresie oligofrenopedagogiki (studia podyplomowe),
- Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, kierunek: terapia pedagogiczna z elementami rewalidacji (studia podyplomowe)
- Szkolenia:
- Trening Umiejętności Społecznych,
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia: diagnoza – terapia – masaż,
- Kurs języka migowego SJM (poziom I i II),
- Kurs doskonalący Metoda Ruchu Rozwijającego wg Weroniki Sherborne (poziom I),
- Diagnoza i terapia stymulacji według założeń Carla Delacato (I i II stopień),
- Kurs trenerski „Szkolenie Trenerów Edukacyjnych i Rozwojowych”,
- Kurs trenerski „Siedem nawyków skutecznego działania – FranklinCovey”,
- Kurs trenerski „Trener Międzynarodowego Programu rozwoju kreatywności i umiejętności XXI wieku Destination Imagination”,
- Wykorzystanie analizy transakcyjnej w pedagogice i zarządzaniu,
- Skuteczna współpraca z rodzicami dzieci z zaburzeniami zachowania,
- Diagnoza i pomoc psychologiczna dziecku z zaburzeniami zachowania,
- Warsztaty pracy socjoterapeutycznej,
- Problematyka wykorzystywania seksualnego dzieci.
O sobie
Zainteresowania zawodowe koncentruję w obszarze diagnozy i terapii dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W swojej pracy stawiam na funkcjonalne podejście w terapii dzieci oraz możliwość łączenia różnych metod i form terapeutycznych, wykorzystując zabawę i naturalną ciekawość dzieci.