Skip links

Opcje dostępności

Karolina Szerner

Wykształcenie

  1. Studia
  • Wyższa Szkoła Biznesu I Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim; Wydział Pedagogiki I Nauk o Zdrowiu; Kierunek: Przygotowanie Pedagogiczne
  • Akademia Wyższa Szkoła Bankowa w Dąbrowie Górniczej; Wydział Nauk Stosowanych; Kierunek: Autyzm, Zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia rozwoju
  • Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach; Wydział: Zarządzanie; Specjalizacja: psychologia kliniczna
  1. Szkolenia
  • Certyfikowany diagnosta ADOS-2
  • Konceptualizacja w terapii schematów emocjonalnych
  • Psychoterapia poznawczo-behawioralna trudnych pacjentów ze skomplikowanymi problemami i wysokim ryzykiem samobójstwa- prof. Cory F. Newman (SWPS)
    • Podstawy teoretyczne i warsztatowe systemów psychoterapeutycznych
    • Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Cykl Szkoleń Jacka Kielina:
    • Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?
    • Jak konstruować program pracy i radzić sobie z zachowaniami trudnymi?
  • Cykl Szkoleń w ramach projektu „Akademia profesjonalnych kadr systemu wspomagania pracy szkół”:
    • Praca z dzieckiem nadpobudliwym ruchowo
    • Praca z dzieckiem z zespołem Aspergera
    • Koncentracja uwagi Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
    • Terapia pedagogiczna w pigułce
    • Zabawa jako terapia
    • Terapia pedagogiczna dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
    • Bajkoterapia
    • Techniki twórczego myślenia w pracy z małym dzieckiem- trening kreatywności
    • Trening Umiejętności Społecznych

O sobie

W pracy z dziećmi najbliższe jest mi podejście skupione na uważności, świadomości, pracy z ciałem i emocjami. Nawiązuję relacje oparte na autentyczności, akceptacji oraz współpracy.  Prowadzę terapię poprzez zabawę wyzwalając emocje, które ułatwiają dzieciom i młodzieży zapamiętywanie przekazywanych informacji oraz swobodne wypowiadanie swoich myśli. To często myśli na temat świata, ludzi oraz samych siebie odpowiadają za to jak się czujemy, a następnie reagujemy. W swojej pracy dostosowuję się do indywidualnych potrzeb oraz zainteresowań uczniów. Z doświadczenia wiem, iż współpraca z rodzicami jest najważniejszą częścią, która odpowiada za powodzenie w terapii. Staram się, aby nie tylko dzieci czuły się swobodnie w kontakcie ze mną, ale również rodzice, ponieważ bardzo cenne dla mnie jest wzajemne zaufanie oraz szacunek.