Skip links

Opcje dostępności

Karolina

nauczyciel wychowawca, terapeuta pedagogiczny

Wykształcenie

  1. Studia:
  • Kolegium Nauczycielskie w Bielsku-Białej, studia na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja oligofrenopedagogika.
  • Studia pod kierunkiem naukowo- dydaktycznym, ówczesnej Akademii Pedagogicznej im. KEN w Krakowie. Studia zakończone uzyskaniem tytułu licencjackiego.
  • Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie,studia na kierunku pedagogika specjalna, specjalizacja pedagogika terapeutyczna. Studia zakończone uzyskaniem tytułu magistra.
  • Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej wydział Nauk Stosowanych, studia podyplomowe na kierunku Autyzm, Zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia   rozwojowe – diagnoza i terapia.
  • Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, studia podyplomowe, na kierunku Akademia Profesjonalnego Mediatora Mediacje sądowe i pozasądowe.
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, studia   podyplomowe na kierunku  Integracja sensoryczna- diagnoza i terapia dzieci

2. Szkolenia:

  • Diagnoza procesów integracji sensoryczne, szkolenie warsztatowe organizowane przez fundację OKNO,
  • Model diagnozy w świetle aktualnych zmian w nozologii procesów SI, szkolenie organizowane przez Fundację OKNO,
  • Wykorzystanie Oprogramowania MÓWik w terapii osób ze złożonymi potrzebami komunikacyjnymi, szkolenie organizowane przez MÓWik proteza mowy Kraków, Uzyskanie stopnia nauczyciela mianowanego
  • Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących (AAC) szkolenie organizowane przez EgoSelect w Katowicach
    oraz prAACownia Alina Smyczek
  • Picture Exchange Communication System poziom 1, szkolenie organizowane przez PECS Pyramid Educational Colsuntants of Poland
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS) terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu, szkolenie organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm w Warszawie
  • Teoria umysłu. Centralna Koherencja – diagnoza i terapia procesów poznawczych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, szkolenie organizowane przez Fundację Prodeste w Opolu
  • Ukończenie szkolenia I, II, III stopień: Terapia Behawioralna w Teorii i Praktyce organizowanego przez Centrum Terapii Behawioralnej w Gdańsku, prowadzonego przez Beatę Ignaczewską
  • Kurs Leczenie dietetyczne w zaburzeniach ze spektrum autyzmu organizowane przez Coaching Dietetyczny dr Anna Romaniuk
  • Profil Psychoedukacyjnyy PEP-R. Diagnoza funkcjonalna dziecka z zaburzeniami rozwoju organizowanego przez GoProgress- wszystko dla rozwoju z Wrocławia
  • VB-MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii, szkolenie organizowane przez Ośrodek Szkolenia SCOLARIS w Warszawie
  • Pierwszy stopień trenera Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne.
  • Dziecko z cukrzycą typu 1 w placówce oświatowej organizowanego przez Ogólnopolską Federację Organizacjii Pomocy Dzieciom i Młodzieży chorym na cukrzycę
  • Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia diagnoza-terapia-masaż organizowane przez ProCentrum Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie
  • Trening jedzenia, szkolenie organizowane przez Fundację Pomoc Autyzm w Warszawie
  • Kurs nauki języka migowego (w zakresie 1000 podstawowych znaków i pojęć).
  • Warszaty metodyczne Muzyczna koncepcja w edukacji matematycznej organizowane przez ODM Metris Rogów

 

O sobie

Jestem terapeutą poszukującym. Zawsze staram się być w ruchu, realizować się w działaniu. Nieustannie poszerzam wiedzę, ponieważ rozumiem, że każde dziecko wymaga odrębnego spojrzenia i indywidualnego traktowania. Jestem zorientowana na zadanie, ale ze świadomością, że samopoczucie i dobro dzieci jest na pierwszym miejscu. Praca z dziećmi daje mi ogromną radość i siłę do stawiania czoła nowym wyzwaniom.