Wykształcenie
- Studia:
- Uniwersytet Śląski, Wydział Pedagogiki i Psychologii, specjalność – psychologia specjalna w zakresie resocjalizacji (studia magisterskie)
- Wyższa Szkoła Nauk Pedagogicznych w Warszawie – edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia podyplomowe)
- Szkolenia, kursy, certyfikaty:
- Praca z dziećmi i młodzieżą z całościowymi zaburzeniami rozwoju w tym spektrum autyzmu – Edinburgh College, UK
- Cambridge English Certificate in ESOL International (Advanced) Level C1
- Expert Level 3 Certified Personal Trainer – Certyfikat trenera personalnego
- Level 2 Health and Fitness Coach – Certyfikat trenera zdrowego stylu życia i fitness
- Certificate for Teaching and Coaching Swimming – Certyfikat nauczyciela i trenera pływania.
Doświadczenie
- Praktyka w jednym z pierwszym oddziałów dla dzieci autystycznych w Szkole Specjalnej w Katowicach – 2001
- Praktyka w Pogotowiu Opiekuńczym dla chłopców w Katowicach
- Praktyka w świetlicy środowiskowej dla dziewcząt w Katowicach
- Praktyka w Szpitalu Psychiatrycznym w Rudzie Śląskiej
- Praktyka w Areszcie Śledczym w Katowicach
- Praca jako wolontariusz w Towarzystwie Charytatywnym „ Rodzina” w Wodzisławiu Śląskim
- Tworzenie indywidualnych programów rozwoju fizycznego dla młodzieży i dorosłych z różnego rodzajami dysfunkcjami i niepełnosprawnościami – David Lloyd Clubs, Edinburg, UK
- Placówki Oświatowe Jonatan (od 2019)
O sobie
W mojej pracy staram się łączyć wiedzę i praktykę zdobytą podczas mojego 16-letniego pobytu poza granicami Polski, gdzie pracowałam z dziećmi i dorosłymi z różnymi dysfunkcjami i bardzo zindywidualizowanymi potrzebami. Uważam, że rozwój fizyczny, psychiczny oraz odpowiednio zbalansowana dieta idą w parze celem uzyskania optymalnego rozwoju każdego z nas. W swojej pracy stawiam na komunikacje interpersonalną, rozwiązywanie i analizowanie nawet najmniejszych problemów, dzięki czemu pojawia się możliwość stawiania następnych kroków i pokonywania kolejnych wyzwań. Czuję bardzo dużą więź z otaczającym mnie światem dzieci i zawsze myślę perspektywicznie w stosunku do każdego z nich, jak najlepiej przekazać im to, co okaże się kluczem do ich dorosłego życia. Jednocześnie fascynują mnie inne kultury, zwłaszcza anglojęzyczne, które miałam okazję poznać i doświadczyć, inne zachowania i stereotypy wynikające z wychowania i przynależności do różnych środowisk.
Jako nauczyciel i wychowawca czuję dużą odpowiedzialność za edukację młodego pokolenia i przekazanie wartości uniwersalnych, które od zawsze i na zawsze pozostaną opoką naszego jestestwa.