Skip links

Opcje dostępności

Magdalena Rusin

fizjoterapeuta, Terapeuta koncepcji Integracji Sensorycznej i NDT Bobath

Wykształcenie

  1. Studia:
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, kierunek: fizjoterapia,
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, studia doktoranckie,
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, studia podyplomowe w zakresie przygotowania pedagogicznego.
  1. Szkolenia:
  • Instruktor odnowy biologicznej,
  • Warsztaty z zakresu elektroterapii, laseroterapii, terapii ultradźwiękowej, magnetoterapii, światłolecznictwa,
  • Kurs podstawowy koncepcji PNF,
  • Kurs PNF i skoliozy,
  • Kurs podstawowy Thera-Band Academy,
  • Szkolenie z zakresu techniki masażu – masaż dziecięcy, masaż Shantala,
  • Kurs A i B – terapia manualna wg B. Mulligana,
  • Kurs A – terapia manualna McKenziego,
  • Kurs B – terapia manualna McKenziego,
  • Kurs C – terapia manualna McKenziego,
  • Kurs D – terapia manualna McKenziego,
  • Kurs masażu segmentarnego, refleksoterapia i elementy masażu chińskiego,
  • Roczne szkolenie „Wyższe Kwalifikacje”,
  • Wykorzystanie trakcji w leczeniu zespołów bólowych kręgosłupa,
  • Dziecko ryzyka,
  • Kinesiology taping,
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia dysfunkcji tkanek miękkich. Techniki energetyzacji mięśni cz. I,
  • Współczesne metody diagnostyki i leczenia dysfunkcji tkanek miękkich. Mięśniowo-powięziowe rozluźnianie cz. III,
  • Integracja sensoryczna I stopnia,
  • Integracja sensoryczna II stopnia,
  • Trójpłaszczyznowa korekcja stóp,
  • NDT – Bobath I i II cz.,
  • Terapia ręki I i II cz.,
  • Nadwrażliwość słuchowa,
  • Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato.

Pracuje w placówkach Jonatan od

O sobie

Praca z dziećmi jest dla mnie pasją i wyzwaniem. Interesuję się neurologią, neurofizjologią, procesami rozwoju płodowego człowieka oraz rozwojem motorycznym od momentu urodzenia, zaburzeniami sensorycznymi, zagadnieniami z zakresu diagnozy i wspomagania maluchów, dzieci przedszkolnych i szkolnych. Szczególnie ważne dla mnie jest wczesne wspomaganie oraz możliwości wyeliminowania lub zmniejszenia problemów małego człowieka na jego bardzo wczesnym etapie rozwoju. Prywatnie jestem mamą 10-letniego Michała i 9-letniego Ignacego.