Skip links

Opcje dostępności

Czerwiec w naszej szkole – Ul. Błękitna

Czerwiec w naszej szkole podstawowej był pełen wrażeń! Dzieci z klas 3an, 4cn i 4gn wyjechały do Katowic, gdzie wyruszyli w  podróż do „Bajki Pana Kleksa”. Już sama podróż pociągiem sprawiła, że była to niezapomniana przygoda dla naszych uczniów. Po dotarciu na miejsce rozpoczęliśmy fantastyczną i niezwykle kolorową przygodę w Akademii Pana Kleksa. Przeszukiwaliśmy tajemnicze zakamarki, leczyliśmy chore sprzęty, odwiedziliśmy Psi raj, Podwodny Świat Królowej Aby, wykonaliśmy fascynujące eksperymenty, a na koniec mieliśmy niesamowitą okazję spotkać się z samym Ambrożym Kleksem. To był dzień pełen magii i wyobraźni!

Klasa 1b postanowiła zamienić swoją salę lekcyjną na ogród i realizować zajęcia na świeżym powietrzu. Nasi uczniowie stworzyli piękne drewniane zawieszki, biorąc udział w warsztatach rzemieślniczych. Byli również detektywami przyrody, szukając i badając różne elementy przyrody. Wykorzystując lupę, tropiliśmy, co w trawie piszczy. To było naprawdę fascynujące doświadczenie, które wymagało od naszej klasy pomysłowości i spostrzegawczości.

Dzień Dziecka w naszej szkole był pełen radości i dobrej zabawy. Klasy 4cn i 4gn miały niezwykłą niespodziankę – wizytę w Ninja Park Jumpownia.

Klasa 2b wybrała się do interaktywnego centrum pszczelarstwa „Apilandia”, które jest jedynym takim miejscem w Polsce. Dzięki naszej przewodniczce, Pani Karolinie, dzieci miały okazję poznać fascynujący świat pszczół. Dowiedzieliśmy się, jak wygląda proces pozyskiwania miodu i mieliśmy możliwość samodzielnie wykonać świeczki z pachnącego wosku pszczelego. To było wyjątkowe i aromatyczne doświadczenie!

Klasy 3a i 3b udały się na wycieczkę do Ojcowskiego Parku Narodowego, który wcześniej poznaliśmy już z podręczników i z uznaniem stwierdziliśmy, że jest to jeszcze piękniejsze miejsce w rzeczywistości. Po malowniczej podróży autokarem Doliną Prądnika dotarliśmy do Jaskini Nietoperzowej, jednej z największych jaskiń Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Eksplorując podziemne korytarze i obserwując nietoperze, poznaliśmy fascynujący świat jaskiń i ich niezwykłą formację.

Klasa 2b miała okazję odwiedzić Zagrodę Uśmiechu, miejsce, które nieustannie wzbudza uśmiech na twarzach naszych uczniów.

Inne klasy również miały swoje niezapomniane wycieczki. Klasy 3c, 4a, 4b i 6a wybrały się do Gliwic, gdzie miały okazję zwiedzić Kolejkowo i FUNZEUM. To były miejsca pełne interaktywnych wystaw, które pozwoliły nam zgłębić tajniki nauki i technologii w sposób niezwykle interesujący i angażujący.

Natomiast klasy 4bn, 5an, 5bn, 5cn, 6bn, 7bn i 8bn przeniosły się w czasie do epoki zamków, rycerzy i smoków. Zwiedzając warownię i uczestnicząc w grach paintball oraz lunaparku, mieliśmy okazję poczuć się jak bohaterowie z dawnych legend. Dodatkowo, zwiedzając park miniatur, mogliśmy podziwiać w skali mniejszej niesamowite budowle historyczne. To był prawdziwy skok w przeszłość i niezwykła przygoda dla wszystkich uczestników.

Na koniec, klasa 8a wybrała się na trzydniową wycieczkę do Wrocławia i Bukowca. To był czas prawdziwej przygody! W Wrocławiu mieliśmy okazję spędzić czas na pikniku przy hali stulecia, odwiedzić piękne ZOO oraz wziąć udział w drużynowej grze miejskiej na Starym Mieście. To było nie tylko pełne wrażeń, ale również edukacyjne doświadczenie, które rozwijało naszą współpracę i umiejętność rozwiązywania problemów.

Teraz, gdy czerwiec dobiegł końca, nadszedł czas na zasłużone wakacje. Dla absolwentów ostatnich roczników szkoły podstawowej, czerwiec był również czasem egzaminów końcowych. To był moment, w którym mogliście wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności, zdobyte przez lata nauki, i zaprezentować je w praktyce. Jesteśmy z was dumni i życzymy wam powodzenia w oczekiwaniu na wyniki!

Teraz nadszedł czas zasłużonego odpoczynku i radosnych wakacji. Wszystkim uczniom życzymy spokojnego i radosnego czasu, pełnego beztroskiej zabawy, odpoczynku i odkrywania nowych przygód. Pamiętajcie, że wakacje to także doskonały czas na rozwijanie swoich zainteresowań, czytanie książek, poznawanie nowych miejsc i spędzanie czasu z rodziną i przyjaciółmi.

Dziękujemy wszystkim nauczycielom, rodzicom i pracownikom szkoły za ich zaangażowanie i ciężką pracę w tym roku szkolnym. Dzięki nim mieliśmy niezapomniane chwile i cenne doświadczenia. Widzimy się ponownie we wrześniu, pełni energii i gotowi na nowe wyzwania! Ściskamy Was mocno i życzymy wspaniałych wakacji!