Skip links

Opcje dostępności

Sierpień pełen przygód – Przedszkole Ul. Listopadowa

Sierpień w naszym przedszkolu był pełen radości, aktywności i niesamowitych przygód! Dziś opowiemy wam, jak wspaniale spędziliśmy ten czas i co ciekawego nasze przedszkolaki robiły.

Indiańska Przygoda:

Odwiedziliśmy indiańską wioskę, gdzie dzieci miały okazję poznać tajemnice życia Indian, nosić piękne pióropusze pograć na tradycyjnych instrumentach. To był prawdziwy skok w przeszłość, który na pewno zostanie w naszych sercach na długo.

Blisko Natury:

Letnie dni spędziliśmy na wycieczkach do parku, gdzie mogliśmy cieszyć się urodą przyrody. Spacerując po leśnych ścieżkach, nasze dzieci odkrywały sekrety lasu, zbierały kolorowe liście i obserwowały ptaki.

Wizyta w Apilandii – Interaktywne Centrum Pszczelarstwa:

Niezapomnianą przygodą było również odwiedzenie Apilandii, gdzie dzieci mogły dowiedzieć się wszystkiego o fascynującym świecie pszczół. Wspólnie z pszczelarzami zgłębialiśmy tajniki pszczelarstwa.

Zamek w Ogrodzieńcu i Góra Żar:

W sierpniu mieliśmy okazję zwiedzić zamek w Ogrodzieńcu, gdzie dzieci przeniosły się w świat rycerzy i księżniczek. Widok zamku zapierał dech w piersiach, a opowieści przewodnika wciągnęły nas wszystkich. Nie zabrakło także wizyty na górze Żar, skąd rozciągał się zapierający dech w piersiach widok na okolicę.

Twórcza Energia:

Oczywiście, nie zapomnieliśmy o naszych zajęciach artystycznych. Tworzyliśmy niezliczone prace, które były wyrazem wyobraźni i kreatywności naszych maluchów. Rysowanie, malowanie, układanie z klocków – każdy miał okazję wyrazić siebie.

Olimpiada Przedszkolaka:

Podczas Olimpiady Przedszkolaka nasze dzieci miały okazję wykazać się w wielu sportowych konkurencjach. Zawody były pełne emocji i uśmiechów, a każde dziecko czuło się jak prawdziwy bohater.

Sierpień w naszym przedszkolu był czasem pełnym aktywności, nauki i zabawy. Dzieci były uśmiechnięte, pełne energii i gotowe na każdą przygodę. Dzięki takim wspaniałym doświadczeniom wiemy, że nasze przedszkole jest miejscem, gdzie dzieci rozwijają się i uczą w przyjazny i kreatywny sposób.

Czekamy na kolejne niezapomniane chwile i przygody razem z naszymi przedszkolakami!