Wykształcenie
- Studia:
- Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, kierunek: pedagogika, specjalność: edukacja zintegrowana wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne (studia I stopnia),
- Uniwersytet Śląski w Cieszynie, kierunek: pedagogika, specjalność: edukacja zintegrowana wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne (studia II stopnia),
- Uniwersytet Śląski w Cieszynie, kierunek: pedagogika specjalna w zakresie oligofrenopedagogiki (studia podyplomowe),
- Instytut Studiów Podyplomowych w Tychach, kierunek: edukacja i wspomaganie dziecka z autyzmem i zespołem Aspergera (studia podyplomowe),
- Instytut Studiów Podyplomowych w Tychach, kierunek: surdopedagogika i tyflopedagogika (studia podyplomowe).
- Szkolenia:
- Szkolenie w zakresie terapii integracji sensorycznej (I i II stopień),
- kurs doskonalący „Terapia ręki” (I i II stopień),
- Grafomotoryka w pracy z dzieckiem w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym,
- Diagnoza i terapia stymulacyjna wg założeń Carla Delacato,
- Funkcje wzrokowe,
- Zaburzenia hiperkinetyczne – praca z dzieckiem,
- Metoda Dobrego Startu (stopień I),
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne,
- Metoda integracji sensorycznej w procesie wspomagania rozwoju dziecka na początkowych etapach edukacji,
- Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych (I i II stopień),
- Makaton (I i II stopień),
- KORP: Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego Dziecka,
- Autyzm, zespół Aspergera, alalia, afazja dziecięca, centralne zaburzenia słuchu – postępowanie diagnostyczne i terapeutyczne.
- Maluchy rosną… nie tylko wiosną – wspieranie rozwoju małych dzieci w przedszkolu,
- Ocenianie procesem wspierającym rozwój ucznia,
- Świat zmysłów – twórcze zabawy, rozwijające wrażliwość zmysłów,
- Jak rozpoznać potencjał oraz zagrożenia w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym,
- Koncentracja – jak o nią zadbać? Praktyczny poradnik dla nauczyciela.
- Komunikacja z rodzicami oraz budowanie trwałych relacji i zdobywanie poleceń”, “Metodyka pracy z dzieckiem według pozytywnej
dyscypliny
Pracuje w placówkach Jonatan od 2014 r.
O sobie
Praca z dziećmi daje mi wiele radości i satysfakcji. Napędza mnie do dalszego rozwoju i poszukiwania trafnych metod i sposobów, jak pomagać moim małym podopiecznym. To dzieci przekazują mi pozytywną energię, zaskakują nieograniczoną wyobraźnią i potwierdzają sens mojej pracy. Ja natomiast najbardziej cieszę się ich sukcesami i postępami. Jako nauczyciel i terapeuta zawsze w pełni angażuję się w swoje działania, a w zamian dzieci nagradzają mnie swoim uśmiechem. Prywatnie uwielbiam aktywnie spędzać czas ze swoją rodziną podczas podróży, wspólnych spacerów i przejażdżek rowerowych.