Skip links

Opcje dostępności

Gabriela

terapeuta pedagogiczny, nauczyciel wychowawca

Wykształcenie

Studia:

– Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej, Wydział Pedagogiki, kierunek: autyzm, zespół Aspergera i inne całościowe zaburzenia rozwoju,
– Uniwersytet Śląski w Cieszynie, Wydział Pedagogiki, kierunek: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i terapia pedagogiczna,
– Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Wydział Pedagogiki, kierunek: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne.

Szkolenia:

– Trener TUS SST
– Glottodydaktyka i Glottoterapia
– Animator Zabaw Dziecięcych
– Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato,
– Gry i zabawy ruchowe,
– W co się bawić z dziećmi?,
– Oswoić autyzm. Wybrane zagadnienia z pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
– Podstawowy kurs języka migowego dla pracowników służb społecznych – poziom 1
– Szkolenie z zakresu alternatywnej komunikacji – Makaton stopień 1
– Jak rozmawiać z dziećmi o sytuacjach kryzysowych?
– Muzyka w przedszkolu. Jak utrzymać fascynację dziecka w czasie grupowych zajęć muzycznych?
– Po co komu teatr? Pomysły i techniki teatralne w pracy z dziećmi
– Jak wspierać dziecko z Zespołem Aspergera podczas edukacji zdalnej
– Jakie prawa przysługują dyrektorom oraz wychowawcom żłobków i przedszkoli w sytuacji zawieszenia działalności placówek
– Kształtowanie kompetencji myślenia komputacyjnego i logicznego – programowanie z kodowaniem
– Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
– Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?
–  Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w szkole podstawowej
– Komunikacja z rodzicami oraz budowanie trwałych relacji i zdobywanie poleceń
– Nadzór pedagogiczny i organizacja pracy przedszkola
– Metodyka pracy z dzieckiem według pozytywnej dyscypliny
– “Dziecko z podejrzeniem całościowych zaburzeń rozwoju oraz z trudnościami sensorycznymi w żłobku/ przedszkolu – jak rozpoznawać, kiedy interweniować, zabawy i działania profilaktyczne. Terapia ręki w
praktyce pedagogicznej”.
– “Terapia ręki w praktyce pedagogicznej I i II stopnia. Zabawy muzyczno- ruchowe z elementami logorytmiki wspierające wszechstronny rozwój dziecka”.

Pracuje w placówkach Jonatan od 2015 r.

O sobie

Jestem osobą pełną pomysłów, która nieustannie się rozwija i poszerza swoje horyzonty. W swojej pracy wykorzystuję nowatorskie, kreatywne metody przekazywania wiedzy swoim podopiecznym. Staram się, aby każdy dzień był dla dzieci wspaniałą przygodą w odkrywaniu cudu, jakim jest nasz świat. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję i radość – każdy ich postęp oraz uśmiech na twarzy jeszcze bardziej motywują mnie do działania i utwierdzają w przekonaniu, że to, co robię, jest moją pasją. Dziecko jest bowiem nieoszlifowanym diamentem, a to od nas – zarówno pedagogów, jak i rodziców – zależy, czy jego blask będzie promieniował, czy też się zatraci.