Skip links

Opcje dostępności

Gabriela

terapeuta pedagogiczny, nauczyciel wychowawca

Gabriela

Wykształcenie

Studia:

– Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej, Wydział Pedagogiki, kierunek: autyzm, zespół Aspergera i inne całościowe zaburzenia rozwoju,
– Uniwersytet Śląski w Cieszynie, Wydział Pedagogiki, kierunek: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i terapia pedagogiczna,
– Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Wydział Pedagogiki, kierunek: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne.

Szkolenia:

– Trener TUS SST
– Glottodydaktyka i Glottoterapia
– Animator Zabaw Dziecięcych
– Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato,
– Gry i zabawy ruchowe,
– W co się bawić z dziećmi?,
– Oswoić autyzm. Wybrane zagadnienia z pracy terapeutycznej z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu,
– Podstawowy kurs języka migowego dla pracowników służb społecznych – poziom 1
– Szkolenie z zakresu alternatywnej komunikacji – Makaton stopień 1
– Jak rozmawiać z dziećmi o sytuacjach kryzysowych?
– Muzyka w przedszkolu. Jak utrzymać fascynację dziecka w czasie grupowych zajęć muzycznych?
– Po co komu teatr? Pomysły i techniki teatralne w pracy z dziećmi
– Jak wspierać dziecko z Zespołem Aspergera podczas edukacji zdalnej
– Jakie prawa przysługują dyrektorom oraz wychowawcom żłobków i przedszkoli w sytuacji zawieszenia działalności placówek
– Kształtowanie kompetencji myślenia komputacyjnego i logicznego – programowanie z kodowaniem
– Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?
– Jak efektywnie prowadzić zajęcia edukacyjne w grupie dzieci z niepełnosprawnościami?

Pracuje w placówkach Jonatan od 2015 r.

O sobie

Jestem osobą pełną pomysłów, która stale się rozwija i poszerza swoje horyzonty.  W swojej pracy wykorzystuję nowe, kreatywne sposoby na przekazanie wiedzy swoim podopiecznym. Swoją pracą i zaangażowaniem staram się, aby każdy dzień był dla dzieci wspaniałą przygodą podczas odkrywania cudu, jakim jest nasz świat. Praca z dziećmi sprawia mi ogromną satysfakcję i radość – każdy ich postęp i uśmiech na twarzy jeszcze bardziej motywuje mnie do działania i utwierdza w przekonaniu, iż to, co robię, jest moją pasją. Dziecko bowiem jest nieoszlifowanym diamentem i to od nas – zarówno pedagogów, jak i rodziców – zależy, czy jego blask będzie promieniował, czy się zatraci.