Wykształcenie
- Studia:
- Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, kierunek: pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki (studia I stopnia),
- Uniwersytet Śląski w Cieszynie, kierunek: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne (studia II stopnia),
- Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (studia podyplomowe),
- Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: pedagogika specjalna – edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia podyplomowe).
- Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: terapia pedagogiczna z elementami profilaktyki (studia podyplomowe).
- Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: zarządzanie placówką oświatową (studia podyplomowe).
- Szkolenia:
- Nauczanki DobEdu: muzyczno-ruchowe zabawy edukacyjne,
- Poruszanki DobEdu: rozwijające zabawy muzyczno-ruchowe,
- Warsztaty metodyczne Senso-Psoty – zabawy wspomagające rozwój dziecka w oparciu o terapię SI,
- Niedyrektywne metody pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
- KORP
- KOSF
- KOGS
- Nauka czytania od sy-la-by do zdania
- Kształtowanie kompetencji myślenia komputacyjnego i logicznego – programowanie z kodowaniem -Ekomatik
- Nadzór pedagogiczny i organizacja pracy przedszkola
- Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania
matematyki w szkole podstawowej - „Komunikacja z rodzicami oraz budowanie trwałych relacji i zdobywanie poleceń”
- “Metodyka pracy z dzieckiem według pozytywnej dyscypliny„
- “Dziecko z podejrzeniem całościowych zaburzeń rozwoju oraz z trudnościami sensorycznymi w żłobku/ przedszkolu – jak rozpoznawać, kiedy interweniować, zabawy i działania profilaktyczne. Terapia ręki w praktyce pedagogicznej”.
- “Terapia ręki w praktyce pedagogicznej I i II stopnia. Zabawy muzyczno- ruchowe z elementami logorytmiki wspierające wszechstronny rozwój dziecka”
- Nowoczesne technologie w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Jak korzystać z nowej aplikacji „Przyjazny Plan”?
Pracuje w placówkach Jonatan od 2019 r.
O sobie
Moja praca jest dla mnie bardzo ważna. Stawiam w niej na rozwój dziecka we wszystkich sferach, które go otaczają. Bardzo ważne jest dla mnie poszanowanie drugiego człowieka, w szczególności tego małego. Uważam, że najważniejsze jest indywidualne podejście do każdego dziecka, zaobserwowanie jego potrzeb oraz zaspokojenie ich w najlepszy sposób. W swojej pracy skupiam się właśnie na tym.
Nieustannie poszerzamy swoją wiedzę, stawiam na rozwój osobisty, dzięki czemu mogę efektywnie pracować. Zawód który wykonuje to moje spełnienie, a każdy dzień to kolejne wyzwanie, które daje mi ogrom satysfakcji.