Skip links

Opcje dostępności

Karolina

nauczyciel wychowania przedszkolnego

Wykształcenie

  1. Studia:
  • Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, kierunek: pedagogika resocjalizacyjna z elementami profilaktyki (studia I stopnia),
  • Uniwersytet Śląski w Cieszynie, kierunek: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne (studia II stopnia),
  • Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: oligofrenopedagogika – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (studia podyplomowe),
  • Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: pedagogika specjalna – edukacja, terapia i wspomaganie osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (studia podyplomowe).
  • Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: terapia pedagogiczna z elementami profilaktyki (studia podyplomowe).
  • Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Brzegu, kierunek: zarządzanie placówką oświatową  (studia podyplomowe).
  1. Szkolenia:
  • Nauczanki DobEdu: muzyczno-ruchowe zabawy edukacyjne,
  • Poruszanki DobEdu: rozwijające zabawy muzyczno-ruchowe,
  • Warsztaty metodyczne Senso-Psoty – zabawy wspomagające rozwój dziecka w oparciu o terapię SI,
  • Niedyrektywne metody pracy z dzieckiem niepełnosprawnym.
  • KORP
  • KOSF
  • KOGS
  • Nauka czytania od sy-la-by do zdania
  • Kształtowanie kompetencji myślenia komputacyjnego i logicznego – programowanie z kodowaniem -Ekomatik
  • Nadzór pedagogiczny i organizacja pracy przedszkola
  • Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania
    matematyki w szkole podstawowej
  • „Komunikacja z rodzicami oraz budowanie trwałych relacji i zdobywanie poleceń”
  • “Metodyka pracy z dzieckiem według pozytywnej dyscypliny„
  • “Dziecko z podejrzeniem całościowych zaburzeń rozwoju oraz z trudnościami sensorycznymi w żłobku/ przedszkolu – jak rozpoznawać, kiedy interweniować, zabawy i działania profilaktyczne. Terapia ręki w praktyce pedagogicznej”.
  • “Terapia ręki w praktyce pedagogicznej I i II stopnia. Zabawy muzyczno- ruchowe z elementami logorytmiki wspierające wszechstronny rozwój dziecka”
  • Nowoczesne technologie w pracy z uczniem ze spektrum autyzmu. Jak korzystać z nowej aplikacji „Przyjazny Plan”?

 

Pracuje w placówkach Jonatan od 2019 r.

O sobie

Moja praca jest dla mnie bardzo ważna. Stawiam w niej na rozwój dziecka we wszystkich sferach, które go otaczają. Bardzo ważne jest dla mnie poszanowanie drugiego człowieka, w szczególności tego małego. Uważam, że najważniejsze jest indywidualne podejście do każdego dziecka, zaobserwowanie jego potrzeb oraz zaspokojenie ich w najlepszy sposób. W swojej pracy skupiam się właśnie na tym.
Nieustannie poszerzamy swoją wiedzę, stawiam na rozwój osobisty, dzięki czemu mogę efektywnie pracować. Zawód który wykonuje to moje spełnienie, a każdy dzień to kolejne wyzwanie, które daje mi ogrom satysfakcji.