Wykształcenie
1. Studia:
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej Krakowie, studia licencjackie na kierunku: matematyka, specjalność: matematyka z informatyką.
- Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej Krakowie, studia magisterskie na kierunkach: matematyka nauczycielska i matematyka stosowana.
2. Szkolenia
- Jak efektywnie nauczać? Neuronauki i optymalizacja procesu kształcenia.
- Dziecko z autyzmem w szkole. Wyzwania i możliwości konkretnych rozwiązań.
- Alternatywne sposoby komunikacji w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej w szkole ogólnodostępnej. Praca z dzieckiem z afazją.
- Wykorzystanie zadań z informatorów CKE – by egzamin po ósmej klasie nie był trudny. Jak wyrównywać różnice programowe.
- Dyscyplina w klasie.
- Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w szkole podstawowej.
3. Doświadczenie
- Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Wincentego Pallottiego w Krakowie
- Katolickie Gimnazjum Ruchu Światło-Życie im. ks. Franciszka Blachnickiego w Krakowie
- Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Tropiszowie
- Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 144 w Krakowie
O mnie
Od wielu lat, jako nauczyciel matematyki i informatyki, staram się przybliżać uczniom to, co wydaje się dla nich trudne. Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie, bo każdy jest inny, a zarazem wyjątkowy. Uważam, że sukces nauczyciela opiera się głównie na dobrych relacjach z uczniami. Jeśli uczeń lubi nauczyciela to „chce się uczyć”, a nie „musi się uczyć”. Szkołę tworzą ludzie, a nie przedmioty, prawo i dokumenty. To czy będziemy z uśmiechem pracować zależy tylko od naszego indywidualnego nastawienia.