Skip links

Opcje dostępności

Karolina

terapeuta integracji sensorycznej

Wykształcenie

1. Studia:

  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej Krakowie, studia licencjackie na kierunku: matematyka, specjalność: matematyka z informatyką.
  • Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej Krakowie, studia magisterskie na kierunkach: matematyka nauczycielska i matematyka stosowana.

2. Szkolenia

  • Jak efektywnie nauczać? Neuronauki i optymalizacja procesu kształcenia.
  • Dziecko z autyzmem w szkole. Wyzwania i możliwości konkretnych rozwiązań.
  • Alternatywne sposoby komunikacji w pracy z dziećmi z zaburzeniami komunikacji językowej w szkole ogólnodostępnej. Praca z dzieckiem z afazją.
  • Wykorzystanie zadań z informatorów CKE – by egzamin po ósmej klasie nie był trudny. Jak wyrównywać różnice programowe.
  • Dyscyplina w klasie.
  • Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w szkole podstawowej.

3. Doświadczenie

  • Publiczna Szkoła Podstawowa im. św. Wincentego Pallottiego w Krakowie
  • Katolickie Gimnazjum Ruchu Światło-Życie im. ks. Franciszka Blachnickiego w Krakowie
  • Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Tropiszowie
  • Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 144 w Krakowie

O mnie

Od wielu lat, jako nauczyciel matematyki i informatyki, staram się przybliżać uczniom to, co wydaje się dla nich trudne. Do każdego ucznia podchodzę indywidualnie, bo każdy jest inny, a zarazem wyjątkowy. Uważam, że sukces nauczyciela opiera się głównie na dobrych relacjach z uczniami.  Jeśli uczeń lubi nauczyciela to „chce się uczyć”, a nie „musi się uczyć”. Szkołę tworzą ludzie, a nie przedmioty, prawo i dokumenty. To czy będziemy z uśmiechem pracować zależy tylko od naszego indywidualnego nastawienia.