Skip links

Opcje dostępności

Daria

wychowawca, nauczyciel terapeuta, dogoterapeuta, kierownik do spraw organizacji wyjść i wycieczek

Daria

Wykształcenie

  1. Studia:
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach
    Kierunek: Pedagogika
    Specjalizacja: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i edukacja przedszkolna
    Tytuł: Licencjat
  • Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
    Kierunek: Pedagogika
    Specjalizacja 1: zintegrowana edukacja wczesnoszkolna i wychowanie przedszkolne Specjalizacja 2: oligofrenopedagogika
    Tytuł: Magister
  • Akademia WSB – Studia podyplomowe
    Kierunek: Autyzm, Zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia rozwojowe – diagnoza i terapia
  1. Szkolenia:
  • Warsztaty „Jak radzić sobie z zachowaniami agresywnymi i przemocą w szkole”
  • Szkolenie z „Ocenianie kształtujące”
  • Warsztaty „Seksualność u dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi”
  • Kurs programu Canva
  • Kurs „Pilot wycieczek”
  • Kurs w Regionalnym Centrum Edukacji w obrębie zawodu Kynoterapeuta (Dogoterapeuta)
  • Szkolenie w Polskim Centrum Dogoterapii z zakresu podstaw dogoterapii
  • Szkolenie w Polskim Centrum Dogoterapii z zakresu dogoterapia w praktyce
  • Szkolenie z podstaw programowania w środowisku SCRATCH JUNIOR oraz SCRATCH

Doświadczenie

  • Zespół Szkół Specjalnych nr 8 w Tychach
  • Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Sosnowcu
  • Żłobek miejski w Tychach
  • Specjalistyczny Ośrodek wsparcia
  • Przedszkole nr 19 w Tychach

O sobie

W pracy z dziećmi stawiam przede wszystkim na dobór odpowiednich metod i technik, która umożliwia prowadzenie zajęć z dzieckiem w sposób zindywidualizowany i wpływa na efektywność działania. Na zajęciach edukacyjnych zwracam uwagę i kładę nacisk na metody czynnościowe, które zaspokajają najważniejsze potrzeby dziecka poprzez działanie, przeżywanie, odkrywanie i poznawanie.

Prowadząc zajęcia z dogoterapii motywuję swoich podopiecznych do stawiania sobie celów i osiągania ich. Dzięki kontaktowi z psem-terapeutą można bardzo szybko zaobserwować u dzieci radość i satysfakcję z podjętego wysiłku.